Sociaal

Zou jij een bedrijf willen starten? Doe mee met Startup Play

12 januari 2024

PLNT Leiden start binnenkort een nieuw startup programma: Startup Play. Dit programma is speciaal bedoeld voor studenten die willen ontddekken of het oprichten van een bedrijf bij hen zou passen, met werksessies en persoonlijke coaching.

Van idee naar onderneming

Tijdens vijf interactieve sessies leer je de uitdagingen en mogelijkheden kennen van het oprichten van een startup. Het programma kent vijf sessies binnen drie maanden, waarvan de eerste reeks start op 1 februari. Meer informatie is beschikbaar op de website van PLNT Leiden.

Over PLNT Leiden

PLNT Leiden is een platform, netwerk en ontmoetingsplek voor ondernemerschap en innovatie in Leiden. Regelmatig biedt PLNT Leiden workshops en curssusen voor Leidse studenten aan. Sinds de oprichting is het verbonden aan de Universiteit Leiden. Het gebouw is te vinden op de Langegracht 70.