Sociaal

Neem jij deel aan de CPC Loop in Den Haag? Haal dan gratis jouw Universiteit Leiden Runnershirt op

6 februari 2024

Op vrijdag 8 maart en zondag 10 maart vindt de CPC Loop plaats in Den Haag. Ben jij erbij? Kom dan langs het Universiteit Leiden Meeting Point voor een praatje en jouw eigen gratis Universiteit Leiden Runnershirt.

Het Universiteit Leiden Meeting Point is een verzamelplek voor medewerkers en studenten van de Universiteit Leiden. Nadat je je startnummer hebt opgehaald kun je hier langslopen en een runnershirt ophalen. Je vindt het Meeting Point op zondag 10 maart tussen 09:00 uur en 14:00 uur in de Scholen Campus op het evenemententerrein bij het Malieveld.

Afstanden

Op vrijdag 8 maart kun je meedoen aan de CPC Night Walk (wandelen). Deze bestaat uit een afstand van 12 of 8 km. En op zondag 10 maart kun je deelnemen aan de afstanden: 5, 10 en 21,1 kilometer hardlopen. Op zondag is het ook mogelijk met jouw kind mee te doen aan de jeugdloop van 1 km of 2,5 km. Meer informatie over de CPC Loop vind je hier. Direct inschrijven kan via dit formulier.

UPDATE 16 FEB:
Een paar van de kortere afstanden zijn al volgeboekt. En de 50 gratis startbewijzen voor de 5 km loop die het USC aanbood zijn nu allemaal uitgedeeld. Bedankt aan iedereen die een mailtje heeft gestuurd.

Over het Meeting Point

Het Universiteit Leiden Meeting Point is tot stand gekomen door middel van een samenwerking tussen Healthy University, de Universiteit Leiden, Campus Den Haag en het Universitair Sportcentrum.

Schrijf je in voor de CPC