Onderwijs, Organisatie

NSE Actieweek: verbeter jouw studie en maak kans op mooie prijzen!

12 februari 2024

Wat vind jij van jouw opleiding en de Universiteit Leiden? Geef jouw mening en vul de Nationale Studenten Enquête (NSE) in tijdens de actieweek van 12 t/m 16 februari.

Waarom meedoen?

Jouw mening telt! Op basis van de resultaten onderneemt de Universiteit Leiden actie om de kwaliteit van het onderwijs te verhogen en de voorzieningen te verbeteren. De NSE is daarnaast heel belangrijk voor studiekiezers. Door je mening te geven help je ook anderen bij het maken van de juiste studiekeuze.

NSE actieweek: Hoe werkt het?

Via je Umail heb je een uitnodiging ontvangen om de NSE in te vullen. Vul ‘m meteen in tijdens de NSE actieweek van 12 t/m 16 februari. Stuur de bevestiging naar NSE@law.leidenuniv.nl en maak elke dag kans op mooie prijzen.

Onze Faculteit verloot tijdens de actieweek de volgende prijzen:

• 12 x VVV bonnen t.w.v. 30,-

Mail uiterlijk 16 februari de bevestiging naar NSE@law.leidenuniv.nl om kans te maken op deze VVV-bonnen.

Daarnaast maak je vanuit NSE kans op:

• 1 x Apple MacBook Air
  • 4 x Sony noise cancelling headphones
  • 3x Logitech muis en toetsenbord
  • 400 x Bol.com bon (t.w.v. €25,-)

Kijk voor meer informatie op de NSE pagina van de studentensite.