Reminder: Vul de Nationale Studenten Enquête 2024 in!

12 februari 2024

Onlangs ben je via de mail uitgenodigd om de Nationale Studenten Enquête in te vullen. Om ervoor te zorgen dat de enquête betrouwbare resultaten oplevert waar opleidingen mee aan de slag kunnen, is het belangrijk dat het responspercentage zo hoog mogelijk is. Op 5 februari had 16,43 procent van de studenten van Universiteit Leiden de NSE ingevuld. Jij nog niet? Doe het alsnog vóór 10 maart 2023!

Heb je de mail niet ontvangen of kun je 'm niet meer vinden? Ga naar de website van de Nationale Studenten Enquête, geef je uMail-adres op en vul de enquête alsnog in. Dit is vanzelfsprekend anoniem.

Verbeteren

De resultaten van deze enquête worden gebruikt door Landelijk Centrum Studiekeuze (voorheen studiekeuze123), maar veel belangrijker is dat de feedback wordt gebruikt om de studies en studentenfaciliteiten van de Universiteit Leiden te verbeteren.

Prijzen

Als je meedoet maak je kans op mooie prijzen zoals een Macbook, noise-cancelling headphones of een bol.com bon. Bovendien steun je met je deelname het Leids Universiteits Fonds. Voor elke ingevulde enquete doneert de universiteit €0,25 aan het Leids veldonderzoek naar de verspreiding van invasieve waterplanten en muggen in Nederland door klimaatverandering.