Sociaal

Doe mee met de Leukste Leidse Plaatjeswedstrijd

12 maart 2024

Ben jij een Leidse student met fotografisch talent? Of denk jij dat je dat talent in je hebt? Doe mee aan Leukste Leidse Plaatje en win 350 Euro!

Hoe werkt de wedstrijd?

Leukste Leidse Plaatje is dé kans om jouw fotografietalent aan heel Leiden te laten zien. Maak jij de allermooiste foto die laat zien hoe Leiden als studentenstad is? Van een student fietsend over de Breestraat of tijdens een zonnige dag op een terras aan de Nieuwe Rijn? Dan maak je kans om door te gaan naar de finale! De vijf finalisten ontvangen voor de finale een fotografiecursus. Na de fotografiecursus ontvangen de finalisten nog een opdracht die wordt gepresenteerd tijdens de finale. Op 14 mei worden in het Academiegebouw alle inzendingen gepresenteerd waarna de jury een winnaar kiest. De eerste prijs gaat ervandoor met een geldprijs ter waarde van 350 euro en een expositie van de foto’s!

Ik doe mee!

Je kunt tot 31 maart 23:59 je foto's insturen per e-mail via onderstaande knop.

Foto's insturen