Sociaal, Organisatie

Jouw mening over studentenwelzijn is geld waard!

16 april 2024

Alle studenten opgelet! Wil jij voor 2 uur per maand je mening geven over studentenwelzijn binnen de universiteit? Voor een leuke vergoeding kun je je nu opgeven voor de well-being studentenpoule.

Afbeelding van het Consent Panel

Wie zoeken we?

De Universiteit Leiden heeft een Student Well-being Office, dat zich richt op het bevorderen van studentenwelzijn. Omdat binnen dit programma de student centraal staat, hebben we veel input en feedback nodig van verschillende studenten. Daarvoor is er nu de: well-being studentenpoule, waarin allerlei studenten over de gehele universiteit hun mening over zaken die studentenwelzijn aangaan.

Momenteel zijn wij op zoek naar nieuwe studenten die deel willen nemen aan deze poule.  Je ontvangt een leuke vergoeding voor jouw deelname. Vorig jaar ontvingen studenten ongeveer €20 per deelgenomen bijeenkomst en tussen de €10 en €30 per enquête (afhankelijk van de duur van de vragenlijsten en opdrachten). Kom jij erbij?

De Student Well-being Office richt zich op verschillende programma’s, projecten en activiteiten. Je kan uitnodigingen verwachten over o.a. het activiteitenaanbod, de diverse ondersteuningsopties voor studenten en de vormgeving van actieplannen en campagnes.

Wat houdt deelname aan de well-being studentenpoule in?

• Als onderdeel van de studentenpoule word je regelmatig uitgenodigd om mee te denken. De ene keer is dat via een online enquête, de andere keer een fysieke bijeenkomst.
  • Via online enquêtes kan je zelf, in je eigen tijd, jouw mening delen over bepaalde thema’s.
  • In deze bijeenkomsten kun je verwachten dat projectleiders ideeën of scenario’s uitvragen/toetsen, of gaan we gezamenlijk brainstormen.
  • Voor deze sessies is geen voorbereiding nodig, ook maakt het niet uit of je eerder al in contact bent geweest met de Student Well-being Office.

Aanmelden

Ben je geïnteresseerd? Leuk! Wees welkom en meld je aan via onderstaande formulier.

Ik wil meedenken

NB: Het formulier is in het Engels, de sessies zullen in zowel Nederlands als Engels plaatsvinden.

Wil je meer informatie of heb je vragen, neem vooral contact op via via studentenpoule@sea.leidenuniv.nl.