Studeer jij deze zomer een maand Rechten in Shanghai met een beurs?

26 maart 2024

Van 17 juni – 14 juli organiseert onze partner East China University of Political Science and Law een summer programme over Chinese Political and Legal Culture.

Het programma wordt geheel in het Engels verzorgd. Naast lezingen worden er ook sociale (excursies naar o.a. Suzhou) en extracurriculaire activiteiten (o.a. bezoek advocatenkantoor en rechtbank) georganiseerd. Een unieke kans om 4 weken in Shanghai te studeren én… het programma wordt gesponsord door de Education Commission van de gemeente Shanghai en daardoor kan 1 student van onze faculteit een beurs krijgen voor dit programma.

Deadline voor aanmelding 8 april

Heb je interesse of vragen over dit programma? Laat dit dan zo snel mogelijk weten via outgoingexchange@law.leidenuniv.nlWil je je aanmelden? Stuur dan een motivatiebrief, je cijferlijst en een bewijs van voldoende Engelse taalvaardigheid (min VWO cijfer 7) naar eerdergenoemd email adres voor 8 april. Bij meerdere kandidaten maken wij een selectie. Wij dienen kandidaten uiterlijk 15 april te nomineren.