Facilitair, Organisatie

Werkzaamheden rondom het Universitair Sportcentrum tot begin augustus

26 april 2024

De komende maanden, vanaf 6 mei tot begin augustus, is het USC minder goed bereikbaar door wegwerkzaamheden. Dit gaat in twee fasen. In Fase 2A, die naar verwachting van 6 mei tot begin juni duurt, is het werkgebied volledig afgesloten en is er een omleiding voor gemotoriseerd verkeer, fietsers en voetgangers, zoals te zien op onderstaande afbeelding.

Tijdens de werkzaamheden in fase 2B wordt er gewerkt aan de nieuwe inrichting aan de zuidzijde van de Einsteinweg. Dit duurt tot begin augustus. Voetgangers en fietsers kunnen wel lags het werkgebied, maar niet oversteken richting het USC. Automobilisten dienen elders te parkeren. Een uitgebreide planning is te vinden op de website van het Universitair Sportcentrum.