Facilitair, Sociaal

Leerlingen basisschool lopen bliksemstage bij catering FSW

23 mei 2024

Op vrijdag 24 mei is het zover: leerlingen uit groep 8 van Basisschool de Viersprong uit Leiden krijgen de mogelijkheid om een bliksemstage te lopen op het FSW! Hiervoor werkt de universiteitscatering samen met JINC, een organisatie die ervoor strijdt dat ieder kind gelijke kansen krijgt, ongeacht hun achtergrond. Een missie waar we graag een steentje aan bijdragen. De programma’s van JINC versterken de band van kinderen met de maatschappij en bieden werkgevers een inspirerende ervaring.

De bliksemstage vindt plaats tussen 9:30 uur en 12:00 uur. De leerlingen steken hun handen uit de mouwen en doen (werk)ervaring op binnen de catering. De ochtend wordt op een interactieve manier ingevuld en de kinderen maken kennis met de universiteit, het werk dat gedaan wordt, en welke mensen er rondlopen. Op naar een mooie ontmoeting!

Deze bordjes kun je vrijdag tegenkomen