Neem deel aan een onderzoek over stress tijdens je studie

17 mei 2024

Ervaar je vaak stress tijdens het studeren? Zo ja, dan kan deelname aan de Study Struggles intervention study interessant voor je zijn, die momenteel wordt uitgevoerd door de Universiteit Maastricht.

Het doel van deze interventiestudie is om studiegerelateerde stress te begrijpen en te onderzoeken hoe dit kan worden verminderd. Door deel te nemen lever je een belangrijke bijdrage aan het beantwoorden van deze onderzoeksvraag. Daarnaast maak je ook kans op het winnen van een voucher.

Hoe ziet het onderzoek eruit?

Tijdens het onderzoek doorloop je twee online vragenlijsten. De eerste vragenlijst (ongeveer 25 minuten in totaal) bevat ook een leesopgave, waarbij je werkt met een korte tekst. De tweede vragenlijst (ongeveer 10 minuten in totaal) dient vijf dagen later te worden ingevuld.

Je kunt deelnemen aan het onderzoek als je ouder bent dan 16, voldoende taalvaardigheid hebt in het Engels of Duits, en op dit moment staat ingeschreven bij een universiteit.

Deelname aan het onderzoek is compleet vrijwillig en je behoudt het recht om op ieder moment je terug te trekken uit het onderzoek.

Wil je deelnemen?

Als je wilt deelnemen, bezoek je onderstaande link.

Study struggles intervention study

Mocht je verdere vragen hebben die tijdens of na het invullen van de vragenlijst opkomen, schroom niet om contact op te nemen via onderstaande e-mailadressen:

Tania Nuñez (t.nunez@student.maastrichtuniversity.nl
Katharina Riggers (k.riggers@student.maastrichtuniversity.nl