Organisatie

Op zoek naar 'modellen'! Fotoshoot Security Studies, Bestuurskunde en Cybersecurity & Cybercrime

29 april 2024

We zijn op zoek naar jou! Voor de bacheloropleidingen van de Faculteit Governance and Global Affairs (FGGA) zijn we op zoek naar studenten die mee willen werken aan een fotoshoot. De foto's zullen worden gebruikt voor de werving van toekomstige studenten, zoals de website van de opleiding, de brochure, eventuele advertenties en op social media. Met jullie hulp willen we echte, authentieke beelden creëren die onze programma's vertegenwoordigen: iedereen is welkom!

Ook voor onze nieuwe opleiding Cybersecurity & Cybercrime zijn we opzoek naar modellen. Omdat deze opleiding nog geen studenten heeft ben je als Bestuurkunde of Security Studies student meer dan welkom om ook model te staan voor deze opleiding!

We zijn op zoek naar:

• Bachelorstudenten van de opleidingen Bestuurskunde en Security Studies.
  • Studenten met verschillende achtergronden. De gefotografeerde groepen moeten een getrouwe afspiegeling zijn van de internationale studentenpopulatie.
  • Studenten die minimaal drie uur beschikbaar zijn. De tijden vind je hieronder en in het inschrijfformulier.

Data and tijdslots

Datum Tijd Opleiding
Maandag 6 mei

9:30 - 12:30 uur & 13:00 - 16:00 uur

BSc Security Studies
Disndag 7 mei 9:30 - 12:30 & 13:00 - 16:00 uur BSc Bestuurskunde
Woensdag 8 mei  9:30 - 12:30 uur BSc Cybersecurity & Cybercrime

Vergoeding

Je ontvangt een VVV cadeaubon van € 20,- per halve dag, en € 50,- voor de hele dag.

Aanmelden

Je kunt je alleen opgeven, of met een paar vrienden. En als je dat doet, ontvangen we graag jouw suggestie(s) voor een fotolocatie in Den Haag die jouw opleiding of jouw studentbeleving vertegenwoordigt.

Na je aanmelding sturen we je een e-mail met meer informatie over de fotoshoot en waarin we om je persoonlijke gegevens vragen.

Vragen en meer informatie

Heb je interesse in deelname of wil je meer informatie, neem dan contact op met Peter Koekoek en/of Benedicte Dobbinga via communicatie@fgga.leidenuniv.nl