Vacature: Studentmedewerker FGGA Future Learning Office (ICT & Onderwijs)

7 mei 2024

Het Future Learning Office (FLO), ook wel de ICT & Onderwijs-afdeling, van de Faculteit Governance & Global Affairs is op zoek naar een student-medewerker voor 12 – 20 uur per week. De functie start per juni 2024 en loopt door tot en met december 2024 met mogelijkheid tot verlenging met een maximum van 2 jaar.

FLO FGGA

Het FLO is een groeiend en actief team die zich bezighoudt met het goed functioneren van onderwijsapplicaties waaronder Brightspace en Ans en met andere, vaak vooruitstrevende, toepassingen binnen de faculteit – denk daarbij aan digitaal toetsen, weblectures, podcasts, webinars, onderwijsevaluaties en -analytics.

Het FLO is op zoek naar een student-medewerker die het team komt ondersteunen met de dagelijkse werkzaamheden met een focus op het testen van softwaretools. Kennis over of ervaring met Brightspace en andere systemen is geen vereiste voor deze vacature; alle benodigde informatie over het systeem wordt je aangeleverd na je aanstelling. Ervaring en/of affiniteit met softwaretools is een pré.

Jouw taken

• Het testen van (scriptie)tools binnen het FLO.
  • Registratie van afwijkende werking van de (scriptie)tools.
  • Het beantwoorden van vragen en het ondersteunen van docenten.
  • Het (mee)werken aan het opstellen van instructie/handleidingen/FAQ t.b.v. gebruikers.
  • Het ondersteunen bij relatief kleine projecten waar je vaak creatief om zult moeten gaan met de uitdagingen die je tegen zult komen

Jouw profiel

• Je bent een actieve student aan de Universiteit Leiden, bij voorkeur niet van de Faculteit Governance & Global Affairs (2e jaar, 3e jaars of MA).
  • Je bent proactief, zelfstandig, durft dingen op te pakken en jezelf toe te eigenen.
  • Je bent minimaal 12 uur tot 20 uur per week beschikbaar voor de duur van minimaal 6 maanden (vanaf juni 2024).
  • Je bent digitaal vaardig en hebt affiniteit met ICT in de breedste zin.
  • Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse en Engelste taal.
  • Je hebt ervaring met communicatie en bent in staat pakkende teksten te schrijven (ook in het Engels).
  • Je bent communicatief vaardig, servicegericht, nauwkeurig en betrokken.

Wat bieden wij jou?

Een onwijs leuke functie in een groeiend team op een faciliterende afdeling die centraal staat in veel processen van de faculteit. Op die manier zul je de faculteit goed leren kennen en ervaring opdoen met het managen van allerlei processen die met elkaar verbonden zijn. Daarnaast heb je de mogelijkheid om je reguliere werktijden in overleg met je collega’s, flexibel in te richten. Je krijgt het standaardsalaris dat geldt voor studentmedewerkers, afhankelijk van niveau opleiding (BA/MA) en jaar (bij BA).

Interesse?

Stuur je CV en motivatie uiterlijk woensdag 15 mei 2024 naar Tamar van der Riet via T.R.van.der.Riet@fgga.leidenuniv.nl. Kennismakingsgesprekken worden gepland op 21, 22 of 23 mei 2024.