Honours Academy-Ster voor Marian Verhallen

Marian Verhallen, coördinator van het Honours College FSW, mocht maandag 6 oktober jl. de Honours Academy-Ster in ontvangst nemen tijdens de opening van het academische jaar van de Honours Academy. Deze HA-ster wordt jaarlijks uitgereikt aan een student of docent die zich bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt voor het honoursonderwijs.

Een betrokken docent

Marian is al vanaf de start in 2009-2010 betrokken bij het Honours College van FSW als coördinator en docent-coach bij het 'Leiden Leadership Programme'. Nu, zo rond haar eerste lustrum, mocht zij de HA-ster in ontvangst nemen. Marian was massaal genomineerd. Honoursstudenten typeren haar als een bijzondere docent die oog heeft voor de persoon tegenover haar en daadwerkelijk bij hen is betrokken.

Blijven veranderen

Voor de volgende vijf jaar Honours College is het volgens Marian belangrijk dat het zich blijft veranderen. “Het Honours College moet levendig zijn. Het moet beïnvloed worden door studenten. Als coördinator zal ik dus continu blijven kijken wat er voor zorgt dat de nieuwsgierigheid van studenten geprikkeld wordt en zich verder ontwikkelt. Want nieuwsgierigheid is de belangrijkste kwaliteit van een student.”

Zie ook