Astrid Vandendaele bij Den Haag FM over mogelijke versoepelingen hoger onderwijs

Astrid Vandendaele, universitair docent bij het Centre of Linguistics, schoof bij Den Haag FM aan om te praten over de mogelijke versoepelingen in het hoger onderwijs. Als de besmettingscijfers dalen, kan vanaf 26 april weer één dag in de week fysiek worden lesgegeven op de universiteit. Vandendaele hoopt dat het doorgaat.

‘Ik ken al hun woonkamers, maar er zijn studenten die ik nog nooit live heb gezien. Ook sommige collega’s heb ik nog nooit gezien. Dat is heel jammer,’ vertelt ze. ‘Als het één dag in de week is, dan vind ik dat we dat moeten proberen.’

Meer weten?

Lees het volledige interview met Astrid Vandendaele op de website van Den Haag FM.