Samen psychologie studeren @FSW start op 4 mei

Tijdens blok 4 is het mogelijk om een plek te reserveren en samen met andere psychologiestudenten een ochtend of middag te studeren op de faculteit. Reserveer samen met een study buddy een plek om af en toe te sparren over de stof en elkaar te motiveren, naar voorbeeld van de online Social Studying Group van de POPcorner. Of juist om samen te werken aan een groepsproject. Na ongeveer 4 uur gezamenlijk studeren en overleggen gaat iedereen weer naar huis. Samen studeren start op dinsdag 4 mei.

Reserveren alleen voor psychologiestudenten

Vanaf 4 mei kun je iedere dinsdag- en woensdagochtend en donderdagmiddag een plek boeken op de faculteit. Boeken kan, zolang er plek is. Doe dit via deze datumprikker.

Check je plek

Je kunt zien in welke zalen nog plek is en zo samen met een studiegenoot afspreken in een zaal waar nog plek is. Boeken kan steeds 2 weken vooruit, sla deze link dus op zodat je later in het blok ook een plek kunt boeken via deze datumprikker.

De regels

Als je een plek reserveert, dan ga je akkoord met deze regels:

• Doe voor vertrek de coronacheck van de universiteit;
  • Hou je aan de regels en richtlijnen van het campusprotocol;
  • Je boekt voor een hele ochtend/middag, je komt op de starttijd (max 5 minuten eerder) en na afloop verlaat je het gebouw;
  • Neem je eigen studiemateriaal boeken/laptop mee;
  • Luister naar de instructies van de aanwezige surveillant;
  • Niet eten in de onderwijszalen.

LU-card op zak

Bij binnenkomst zal de surveillant je LU-card en je reservering controleren, zorg dus dat je deze bij je hebt.

Vragen

Als je vragen hebt over Samen studeren, dan neem je contact op met studentmentor@fsw.leidenuniv.nl.