Het Leidsch Dagblad over de Leidse profielwerkstukkenprijs

Het Leidsch Dagblad heeft aandacht besteed aan de uitreiking van de Leidse profielwerkstukkenprijs. Twee studenten van de Universiteit Leiden maakten deel uit van de jury.

‘De profielwerkstukken zijn maatschappelijk relevant en hebben een sterk onderzoek aan de basis. Er zijn verschillende bronnen gebruikt die een brede kijk geven,’ aldus de jury over de winnende stukken. De prijs voor beste havo-profielwerkstuk werd uitgereikt aan een groep scholieren van het Bonaventuracollege Burggravenlaan voor hun werkstuk over het plastic in de Leidse grachten. In de categorie vwo ging de prijs naar twee scholieren van het Bonaventuracollege Mariënpoelstraat voor hun werkstuk over het migratiebeleid na de onafhankelijkheid van Suriname.

Meer weten?

Lees dan het volledige artikel op de website van het Leidsch Dagblad (€).