Wie is jouw Future You? Meld je aan en denk na over jouw toekomst

Aan de Universiteit Leiden wordt een interventie ontwikkeld die helpt bij het maken van betere keuzes en toekomstgericht denken. Ben je benieuwd hoe deze interventie jou kan stimuleren na te denken over jouw toekomst en je doelen te bereiken? Meld je dan aan!

Ben jij een eerstejaarsstudent aan de Universiteit Leiden en heb je interesse om deel te nemen aan dit onderzoek?

Doe mee aan dit onderzoek

Het onderzoek bestaat uit een (live) intakegesprek waarin je nadenkt over wat je wilt bereiken en drie korte online vragenlijsten die steeds een week van elkaar kunnen worden ingevuld. Drie maanden later vragen we je nog een korte online vragenlijst in te vullen. Het onderzoek start eind september 2021. Voor deelname verdien je €35,-!

Voor meer informatie kun je mailen naar project-futureu@fsw.leidenuniv.nl.