Kijk terug: facultair jaar geopend met talkshow Leiden Law Op 1

Op dinsdag 7 september 2021 is het facultaire jaar geopend met de talkshow Leiden Law Op 1. Een rijk palet aan gasten sprak aan tafel over hoe zij vooruitkijken naar het nieuwe academisch jaar. De presentatie was in handen van Lotte Kremers en Bastiaan Rijpkema.

‘Al die fietsen weer hier voor het gebouw, daar word ik blij van. Er is weer leven in de brouwerij!’, zei decaan Joanne van der Leun aan het begin van de talkshow. Na anderhalf jaar vooral thuis werken en studeren komt het KOG langzaam weer tot leven. Het thema van Leiden Law Op 1 was dit jaar dan ook Verbinding & Ontmoeten.

In verschillende samenstellingen bespraken de gasten hun actuele onderzoeken of bijzondere studieprestaties. Ook werden de jaarlijkse JSVO-onderwijsprijzen uitgereikt voor de beste hoorcollegedocent en de beste werkgroepdocent, met als winnaars respectievelijk Maarten Kunst en Jonathan Huijts.

Bekijk de talkshow Leiden Law Op 1 hier terug, met als gasten:

Begin - 15.00: Facultaire zaken: Joanne van der Leun, Annetje Ottow en Susanne Deen

15.00 - 36.00: Onderzoek: Miranda Boone, Marike Knoef en Stefaan Van den Bogaert

36.00 - einde: Onderwijs: Jonathan Pilgram, Luca Cantineau en Julie Külsen

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of