Orientation Week Leiden (OWL): Faculty Introduction Morning

Op dinsdagochtend 31 augustus 2021 vond de facultaire introductieochtend (onderdeel van de OWL) plaats waarbij we onze nieuwe internationale uitwisselings-, master- en advanced masterstudenten (afkomstig uit meer dan 50 landen!) mochten verwelkomen.

Studenten werden welkom geheten door onze decaan en vice-decanen in vier verschillende sessies en ontvingen daarnaast praktische informatie (zoals wat kenmerkt ons onderwijssysteem, hoe werkt ons cijfersysteem, etc.), kregen tips en tricks van zittende studenten en sloten de ochtend af met een quiz.

Het was weer ontzettend fijn om de studenten persoonlijk in het KOG te kunnen begroeten en we wensen alle studenten een geweldige studietijd in Leiden en Den Haag toe!

Vice-decaan Stefaan Van den Bogaert heet de studenten welkom