Bedankt BHV’ers!

Op maandag 1 november was de Dag van de BHV. Op de werkvloeren verspreid over het hele land werd aandacht gevraagd voor de inzet van een half miljoen bedrijfshulpverleners. Ook bij Geesteswetenschappen werden de bhv’ers in het zonnetje gezet.

De Faculteit Geesteswetenschappen heeft 37 bhv’ers. Als er iets ernstigs of soms zelfs een levensbedreigende situatie zich voordoet, is de bhv’er als eerste ter plaatse. Ze moeten rustig blijven, de situatie beoordelen en gaan direct over tot actie. Deze voorpostfunctie voor de professionele hulpverlener is dus een grote verantwoordelijkheid.

Tijdens de Dag van de BHV vragen we aandacht voor onze bhv-collega’s, zij zetten zich in voor alle medewerkers, studenten en bezoekers van de faculteit. Wij zijn ze enorm dankbaar voor hun inzet en een presentje hebben ze ook zeker verdiend!

Bedankt voor jullie inzet!