'Summer course Learning My Way is een eyeopener'

Bijna klaar met je opleiding en vraag je je af hoe verder hierna? Of ben je nog lang niet aan afstuderen toe en twijfel je over je studiekeuze, wat je met je keuzeruimte gaat doen, welke master je wilt volgen? Wat past eigenlijk het best bij jouw interesses en gedroomde toekomst?

Vanwege extra beschikbare plaatsen, is de aanmeldingsdeadline verlengd tot maandag 20 juni 13:00u!

De rechtenfaculteit organiseert tussen 21 juni – 11 juli (groep 1) en 27 juni – 15 juli (groep 2) de summer course: De Ongebaande Weg- Learning My Way

Veel medestudenten gingen jou voor. Tijdens een evaluatiegesprek kwam naar voren wat zij van de summer course vonden. Hieronder een samenvatting:

• De meeste deelnemers begonnen eigenlijk zonder concrete verwachting aan de cursus, maar werden positief verrast. De deelnemers vonden het een inhoudelijk sterk traject en zijn er overwegend enthousiast over.
  • Wat betreft de kwaliteit van de begeleiding/coaching waren de deelnemers zeer positief. Het bespreken van wat je bezighoudt met lotgenoten vonden ze erg nuttig. Zo merk je dat je niet de enige bent met onzekere gevoelens en gedachtes.
  • Het feit dat je nieuwe inzichten krijgt over jezelf was bijzonder nuttig en leerzaam. Voor sommigen was Learning My Way (LMW) een echte ‘eyeopener'.
  • Een van de deelnemers is net aangenomen bij de rechtbank. LMW heeft ervoor gezorgd dat hij vol vertrouwen het sollicitatiegesprek inging. Nu is hij overtuigd dat hij mede door de sessies van de summer course de baan heeft gekregen.
  • Een deelnemer wilde weten hoe ze de perfecte baan kon krijgen. Nu denkt ze er anders over omdat ze inziet dat het belangrijker is om te doen wat je leuk vindt.
  • Een andere student had een heel duidelijk toekomstplan en maakte zich zorgen over het ontbreken van een ‘plan B’. Door het traject is ze tot de conclusie gekomen dat ze zich niet zo hoeft vast te bijten in haar vastomlijnde plan. Ze heeft er vertrouwen in dat ze er wel komt, ook met een omweg.

Herken je jezelf in bovenstaande vraagstukken en/of ben je geinteresseerd geraakt? Schrijf je dan nu in voor maandag 20 juni 13.00 uur. Lees hier meer over de summer course: De Ongebaande Weg - Learning My Way.