Perspectify: an imperfect art exhibition

Het project PERSPECTIVE gaat over het begrip 'succes'. Wat betekent het om de 'perfecte student' te zijn, om 'succesvol' te zijn op de universiteit en later in het leven. Het onderzoekt perfectionisme, het stellen van verwachtingen, prestatiedruk en meer.

Via onze kunstcampagne en de daaropvolgende tentoonstelling 'Perspectify' willen we iedereen aanmoedigen om na te denken over onderwerpen als wat wordt gedefinieerd als een 'succesvolle student', het stellen van normen in de academische wereld en perfectionisme.

We zijn op zoek naar inzendingen van studenten en medewerkers die deze onderwerpen weerspiegelen!

Hoewel je het kunstwerk in je eigen tijd kan en mag maken, houden we ook workshops met de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag, op 11 en 18 oktober. Wij zorgen voor materialen, en je krijgt feedback en begeleiding van kunstenaars.

De tentoonstelling staat open voor elk type kunst (beeldhouwkunst, video, schilderkunst, muziek) hoewel er enkele beperkingen bestaan i.v.m. de beschikbare ruimte. Voor vragen kun je contact opnemen met Zazie Franck (z.a.p.franck@FSW.leidenuniv.nl).

Houd je ogen open voor meer informatie, en doe mee!

Inzendingen voor kunstwerken sluiten op 28 oktober. De tentoonstelling wordt op 16 november in Wijnhaven geopend en blijft daar een week voordat ze naar Leiden reist.
Meld je hier aan.