Faculteit Archeologie staat centraal in Archeologie Magazine Special

Met trots presenteert de Faculteit Archeologie de speciale editie ter ere van ons 25-jarig bestaan. In 15 pagina's geeft de Nederlandstalige special een overzicht van de grote verscheidenheid aan onderzoek, veldwerkprojecten en laboratoria van de Faculteit. De special is gericht op het grote publiek en wordt uitgedeeld tijdens het ArcheoHotspot evenement op 1 maart.

Archeologische wereld

De special nodigt lezers uit om een duik te nemen in de archeologische wereld en het vakgebied te ervaren door de ogen van onze onderzoekers en studenten.

Van de interacties in het diepe verleden tussen Neanderthalers en Homo Sapiens, tot de huidige en vroegere levenswijzen in Honduras; van de hypermoderne laboratoria, tot het beleven van het verleden via videogames. De special laat de volle breedte van onze faculteit zien.

Overhandiging

Rob van der Linden, Marketing Manager bij VirtuMedia, de uitgever van Archeologie Magazine, kwam langs om de special officieel te overhandigen aan het faculteitsbestuur en de departmentsvoorzitters.

De Nederlandstalige special wordt uitgereikt tijdens de ArcheoHotspot op 1 maart.

Samenwerking

De special is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met Archeologie Magazine, het grootste Nederlandstalige tijdschrift over archeologie. Kijk voor meer informatie en abonnementen op de website van Archeologie Magazine.