Fotoverslag Bachelor Open Dag KOG

Op de Bachelor Open Dag van 25 febuari stond het KOG weer open voor een grote toestroom studiekiezers. De scholieren werden ontvangen in de verschillende presentatiezalen waar zij de ins en outs van een studie rechten en criminologie te zien en horen kregen. Zo werd er gepleit in de Moot Court en stond dit jaar voor het eerst ook de bibliotheek open voor presentaties.

De Open Dag werd mede gedragen door een groep enthousiaste studenten die de hele dag klaar stonden om de scholieren op te vangen, hun vragen te beantwoorden en presentaties te geven aan volle zalen.

Hannah: 'Een van de leukste dingen aan de Open Dag vond ik het enthousiasme van kijkers over de talkshows en de complimenten die we kregen over de organisatie, dat geeft toch wel echt voldoening!'

Jort: 'Deze Open Dag straalde! Niet alleen vanwege het heerlijke zonnetje, maar vooral vanwege het enorme enthousiasme bij de scholieren, hun ouders, onze studenten én onze medewerkers. Ik kijk uit naar de volgende!'