Barbestuur gezocht voor "De Fusie"

Vanaf maart/april zal de nieuwe faculteitsbar "De Fusie" langzaam gaan openen. Hiervoor zoeken wij een enthousiaste groep mensen die zich wekelijks zouden willen bezig houden met het draaien van de bar. We zoeken daarvoor een diverse groep mensen voor verschillende functies:

Voorzitter: Als voorzitter bereid jij alle commissievergaderingen voor, ben jij verantwoordelijk voor het verdelen van alle algemene taken over het bestuur en onderhoud jij contact met de faculteit, instituten en studieverenigingen. De taak als voorzitter is erg afwisselend, net als de bijbehorende werkdruk. Plotselinge problemen komen vaak bij de voorzitter terecht en voornamelijk het voorbereiden van commissie- en bestuursvergadering brengt natuurlijk wat drukte. Ook het zorgen dat mensen al hun taken goed uitvoeren behoort tot jou verantwoordelijkheid, maar dat is alleen maar leuk, omdat je daardoor veel samenwerkt met je medebestuurders en de commissie.

Penningmeester: Als penningmeester beheer jij de financiën van de bar. Er komt veel geld binnen via de instituten en verenigingen. Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden hiervan, het goedkeuren van facturen, het beheren van de drankprijzen en het budgetteren van speciale activiteiten/evenementen.

Secretaris Aanvragers: Als secretaris aanvragers ben jij verantwoordelijk voor het inplannen en organiseren van vele verschillende soorten borrels. Per mail kunnen instituten en verenigingen borrel bij jou aanvragen. Hiervoor beheer jij de agenda en zal je dus soms activiteiten moeten combineren of voorstellen doen voor andere data als de bar al vol staat gepland met andere borrels. Verder onderhoud je contact met de aanvragers over hun specifieke wensen (BBQ’s, drank buiten het assortiment of andere bijzonderheden) en over alle regels die gevolgd moeten worden. Je leert veel mensen kennen binnen de universiteit en ook kan jij samen de penningmeester het voortouw nemen in het plannen van speciale activiteit van de Fusie zelf. Samen met de secretaris tappers wissel je ook het notuleren van vergaderingen af.

Secretaris Tappers: Als secretaris tappers coördineer jij de bardiensten en zorg jij dat er elke borrel weer leuke en enthousiaste commissarissen en tappers achter de bar staan. Ook het werven van nieuwe tappers/commissarissen behoort tot een van jou taken. Je bent daardoor veel in contact met veel verschillende mensen en organiseert avonden waar mensen kunnen leren tappen. Samen met de secretaris aanvragers wissel je het notuleren van vergaderingen af.

Inkoper: Als inkoper ben jij verantwoordelijk voor alle inkopen van de bar. Daar valt natuurlijk de drank (die je zelf mag kiezen), maar ook alle snacks, schoonmaakspullen en andere benodigdheden onder. Voor de drankbestelling doe je wekelijks een online bestelling met inachtneming van de huidige voorraad en het aantal geplande borrels de aankomende tijd. Ook het in ontvangst nemen en sorteren in de opslag hoort hierbij Verder houd je ook natuurlijk de voorraad van alle andere benodigdheden in de gaten en koop je die bij indien nodig.

Commissaris Facilitair: Aangezien er aan het begin van het jaar natuurlijk veel nieuwe systemen, processen en regels zijn, is er een nieuwe functie commissaris facilitair geïntroduceerd. Het uitzoeken van de werking van ICT- en barapparatuur en de documentatie hiervan behoort voor een groot deel van jou taken. Ook de promotie van de Fusie en haar activiteiten naar de verschillende groepen binnen de faculteit is een belangrijke taak naast natuurlijk het bijhouden van de sociale media

Is dit iets voor jou? Meld je dan nu aan voor 13 februari!