Universiteit Leiden

nl en

Frontoffice Studentenzaken

Bij het Frontoffice Studentenzaken helpen we je met algemene vragen over studeren aan de Universiteit Leiden. Je kunt hier terecht voor informatie over allerlei onderwerpen.

Bij de Frontoffice Studentenzaken kun je terecht met vragen over: 

  • (her)inschrijving en uitschrijving;
  • inschrijving als gaststudent, toehoorder of extraneus;
  • collegegeld en andere financiële zaken;
  • de collegekaart en LU-Card;
  • het ULCN-account en inloggegevens;
  • verschillende formulieren (zoals het OV-formulier);
  • vragen over toelating tot bachelor- en masterprogramma’s;
  • het colloquium doctum;
  • een diplomaverificatie of –check;
  • een bewijs van inschrijving of een Bewijs Betaald Collegegeld;
  • betalen (pinnen) van het collegegeld.

Heb je vragen over je rooster, cijfers en cijferlijsten, je diploma of heb je andere inhoudelijke vragen over je studie? Dan kun je contact opnemen met het Studiepunt van je faculteit of de onderwijsadministratie van je opleiding.

Voor vragen omtrent telefoonnummers en adressen van medewerkers en/of faculteiten, kun je contact opnemen met de telefooncentrale op 071 - 527 27 27. 

Openingstijden

Leiden: Studenteninformatiecentrum Plexus 

Kaiserstraat 25, begane grond 
2311 GN Leiden 
071 - 527 8011 
Contactformulier Frontoffice

Maandag 
Dinsdag 
Woensdag 
Donderdag 
Vrijdag

11.00-16.00 uur 
11.00-21.00 uur 
11.00-16.00 uur 
11.00-16.00 uur 
11.00-16.00 uur

Den Haag: Wijnhaven

Campus Den Haag 
Turfmarkt 99
2511 DP  Den Haag
071 - 527 8011 
Contactformulier Frontoffice 

Dinsdag 
Donderdag  
14.00-16.30 uur 
09.30-12.00 uur