Studievoorlichting | Bijeenkomst

2333 AK Leiden
Zaal
1A01

Op maandag 27 maart a.s. van 15:15u tot 17:00u kun je voor de tweede keer een 'Meet the Researcher'-bijeenkomst bijwonen!  Tijdens deze bijeenkomst ga je in gesprek met universitair docent Rachel Plak over haar ervaringen met onderzoek binnen het Instituut Pedagogische Wetenschappen.

Onderzoek naar autisme

Rachels onderzoek naar autisme komt aan bod en de verbinding met de maatschappij die daarbij een belangrijke rol speelt. Ook vertelt ze hoe ze haar kennis over autisme integreert in haar colleges.

Rachel houdt zich bovendien veel bezig met wetenschapscommunicatie. Ze vindt het belangrijk om het brede publiek kennis te laten maken met wetenschap. Tijdens de bijeenkomst ontdek je wat voor vaardigheden hier bij komen kijken. Wie weet raak je wel geïnspireerd om zelf het grote publiek te betrekken bij de wetenschap!

Wil je ook bij deze Meet the Researcher-bijeenkomst aanwezig zijn?

Meld je dan nu aan!
Rachel Plak

Over Rachel Plak

Rachel Plak doet onderzoek naar autisme. Ook verzorgt zij onderwijs over autisme. Voor het vak Autismespectrumstoornissen maakte zij een podcastserie waarin de ervaringen van mensen met autisme centraal staan.

Rachel is hiernaast voorzitter van de Young Academy Leiden werkgroep 'Outreach'. Rachel vindt het belangrijk om het brede publiek te betrekken bij wetenschap. Zij zet zich in voor meer erkenning en waardering van wetenschapscommunicatie binnen en buiten de academie.

Meer over Rachel Plak ››