Facultair feest (Geesteswetenschappen)

Club HiFi
Vrouwensteeg 11
2311 CS Leiden

Het jaarlijkse facultaire feest komt eraan! Samen met andere verenigingen van de faculteit geesteswetenschappen zullen we op woensdag 17 mei feesten tot diep in de nacht in Club Hifi aan Vrouwensteeg 11 in Leiden. Iedereen is welkom vanaf 22:00 (let op: de deuren sluiten om 00:00) en het feest zal eindigen om 3:00. Een ticket kost slechts €9 en aan de deur €10. In de prijs zit onbeperkt drinken (bier, wijn, fris, water) inbegrepen, een fotograaf om je avond vast te leggen en een avond vol met gezelligheid! Het thema van dit jaar is ‘Vertel ons wat je studeert, zonder ons te vertellen wat je studeert’. Het belooft een onvergetelijke avond te worden, dus trommel al je vrienden maar op en hopelijk tot dan! De kaartverkoop is vanaf nu van start.

Het facultair feest wordt georganiseerd door de studieverenigingen A.S.I.A., Gibalaux, MOST, NNP, Pro Archia, S!MP, Sophia Aeterna, SVS en Symposion.

Koop nu je ticket!