Week tegen Eenzaamheid

2311 GN Leiden
Zaal
Meeting Point

Voor sommige studenten is de coronaperiode een tijd die achter hen ligt, voor andere studenten heeft deze periode zoveel impact gehad dat het nog een dagelijkse realiteit is. Ben je in een sociaal isolement gekomen, heb je ervaringen gehad waar je niet over kunt spreken, ben je ziek geworden en nog niet hersteld, heb je uitsluiting ervaren of voel je je nog steeds onveilig?

Wat je ervaring of situatie ook is, iedereen is welkom om hierover te praten tijdens dit inloopspreekuur. Dat kan door langs te komen of door je vooraf aan te melden .

Vooraf aanmelden

Vooraf aanmelden is gewenst, maar niet verplicht.

Meld je hier aan

Wil je graag op een ander moment met iemand hierover spreken of ben je niet in de gelegenheid om fysiek langs te komen maar wil je wel contact, hier vind je meer informatie bij wie je terecht kunt.