Universiteit Leiden

nl en

Frontoffice Studentenzaken

Bij het Frontoffice Studentenzaken helpen we je met algemene vragen over studeren aan de Universiteit Leiden. Je kunt hier terecht voor informatie over allerlei onderwerpen.

Aangepaste openingstijden november 2024

In november 2024 heeft het Frontoffice Studentenzaken aangepaste openingstijden:

Leiden
Op 19 november is het Frontoffice in het Plexus gesloten
Op 21 november is het Frontoffice open vanaf 13.30

Telefoon
Op 14 november bereikbaar vanaf 13.00 
Op 19 november is het Frontoffice niet bereikbaar per telefoon
Op 21 november bereikbaar vanaf 13.30

Aanvragen Bewijs Betaald Collegegeld: niet via telefoon

Je kunt een Bewijs Betaald Collegegeld (BBC) alleen aanvragen via het contactformulier.

Bij het Frontoffice Studentenzaken kun je terecht met vragen over: 

  • (her)inschrijving en uitschrijving;
  • inschrijving als gaststudent, toehoorder of extraneus;
  • collegegeld en andere financiële zaken;
  • de collegekaart en LU-Card;
  • het ULCN-account en inloggegevens;
  • verschillende formulieren;
  • vragen over toelating tot bachelor- en masterprogramma’s;
  • het colloquium doctum;
  • een diplomaverificatie of –check;
  • een bewijs van inschrijving of een Bewijs Betaald Collegegeld;
  • betalen (pinnen) van het collegegeld.

Heb je vragen over je rooster, cijfers en cijferlijsten, je diploma of heb je andere inhoudelijke vragen over je studie? Dan kun je contact opnemen met het Studiepunt van je faculteit of de onderwijsadministratie van je opleiding.

Voor vragen omtrent telefoonnummers en adressen van medewerkers en/of faculteiten, kun je contact opnemen met de telefooncentrale op 071 527 27 27

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.