Kunst en cultuur

2311 BD Leiden
Zaal
IFFR

Op 27 september vindt de College Tour 2024 plaats waar IFFR-directrice Vanja Kaludjercic en Short Film-programmeur Koen de Rooij aanwezig zullen zijn, met docent Peter Verstraten als gespreksleider en FLW-studenten Eline Balster, Sylvie de Leeuwe en Filip van Dijk als moderatoren.

Maak kennis met IFFR-directrice Vanja Kaludjercic en leer meer over haar carrière als festivaldirectrice en hoe ze tot die positie is gekomen. Daarnaast komt de Leidse oud-student en huidig Short Film-programmeur Koen de Rooij langs om te praten over zijn loopbaan; Koen geeft graag antwoord op jullie vragen. Zorg dat je erbij bent en ontdek hoe het is om festivaldirecteur te zijn van een van de grootste filmfestivals van Nederland!

De inloop is vanaf 17.30 en het programma - dat georganiseerd wordt door Instituut LUCAS en studievereniging Maktub - zal tot ongeveer 19.45 uur duren. Let op: de voertaal van dit evenement is Engels.