Workshop Durf Te Vragen

2333 AK Leiden
Zaal
Living Lab, 1B.01

Wat wil jij dat er lukt?

Vragen stellen is voor sommige mensen niet altijd makkelijk. Als student kan dit een belemmering zijn in je studie. Succesvol Nils Roemen, auteur van het boek Durf Te Vragen, begeleidt de workshop Durft te vragen. Ervaar de kracht van Durf Te Vragen. Wat wil jij dat er lukt? Met een beetje meer lef en de juiste vragen help je elkaar een stap verder.

We leven in een wereld van overvloed, helaas ligt er teveel op de verkeerde plek onbenut te wezen.
En dat terwijl mensen juist blij worden van een ander helpen.
Hoe zou het zijn als je wél vraagt wat je wilt?
De kans dat je het dan krijgt is groter.

Datum     Donderdag 7 maart 2024
Tijd     18.00 tot 20.00 uur

Faculteit Sociale Wetenschappen
Pieter De La Court gebouw,
Wassenaarseweg 51, 2333 AK Leiden

Zaal     Living Lab, 1B.01
Eten en drinken   Wij zorgen voor een hapje en een drankje

Teams Succesvol Starten en Studentenwelzijn Universiteit Leiden nodigen je van harte uit!

Meld je aan

Succesvol starten is een programma voor startende studenten in het hoger beroepsonderwijs en wetenschappelijk onderwijs, speciaal voor studenten met een niet-Nederlandse vooropleiding ter ondersteuning van studiesucces en vergroting van het sociale netwerk. Het programma is een samenwerking tussen het UAF, Het Adviespunt Statushouders van de Hogeschool Rotterdam en Meeting Point Universiteit Leiden.