Sessies & netwerkactiviteiten

Bezoekadres
Leiden, Den Haag & Online
Zaal
Op locatie in het KOG of in je eigen faculteitsgebouw en online

Verken wat internationalisering jou kan bieden tijdens de International Experience Week

Ben jij een Nederlandse student die ervan droomt om in het buitenland te studeren terwijl je jezelf onderdompelt in verschillende culturen? Of ben je misschien een internationale student aan de Universiteit Leiden die nieuwe avonturen zoekt? Neem deel aan het event en win een beurs van €250 die je voor je internationale leerervaring kan gebruiken.

Het programma bestaat uit allerlei live, hybride of online sessies en leuke netwerkactiviteiten, zoals een kick-off op 9 oktober. Wil je nieuwe mensen ontmoeten, jezelf verder ontwikkelen en meer leren over wat internationalisering jou kan brengen, meld je dan snel aan!

Meer informatie en aanmelden

Vooraf registreren is vereist, dus mis het niet!

International Experience Week