Sportwedstrijd

Sportcomplex 1574
Telderskade 399
2321TR Leiden

Maak je klaar voor de grootste trefbaluitdaging van het jaar! Het Leids Studenten Kampioenschap Trefbal staat voor de deur! Meld jij je ook aan?

Wat en wanneer?

Op vrijdag 13 oktober staat Sportcomplex 1574 in het teken van het Leids Studenten Kampioenschap Trefbal, verzorgd door het Universitair Sportcentrum. Van 16:00 tot 18:00 uur zullen studenten tegen elkaar strijden voor de felbegeerde titel Leids Studenten Kampioen Trefbal. Bovendien zijn er leuke prijzen te winnen!

Na afloop van de competitie zijn alle deelnemers van harte welkom om samen met hun team en andere deelnemers langs te komen op de borrel. De perfecte gelegenheid om andere studenten te ontmoeten en je overwinningen te vieren!

Onderdeel van de Sport- en Vitaliteitsweek

Dit trefbalevenement is niet zomaar een wedstrijd; het maakt deel uit van de bruisende Sport- en Vitaliteitsweek, georganiseerd door de Gemeente Leiden. Deze week wordt georganiseerd om te vieren dat Leiden 3 nieuwe sportaccommodaties rijker is. Elke dag van deze week kun je deelnemen aan een activiteit in binnenbad De Vliet en er is een speciaal programma in Sportcomplex 1574. Bekijk hier het volledige programma.

Inschrijven

Je kunt je gratis inschrijven tot uiterlijk woensdag 11 oktober door een e-mail te sturen via onderstaande knop. Vermeld hierbij ook je naam en leeftijd. Zorg ervoor dat je team uit minimaal zes spelers bestaat, met maximaal twee wissels. Doe mee en maak dit evenement onvergetelijk!