Studievoorlichting | Bijeenkomst

2333 AK Leiden
Zaal
5A.23

Op donderdag 30 november a.s. van 15:30u tot 17:00u kun je weer een 'Meet the Researcher'-bijeenkomst bijwonen!  Tijdens deze bijeenkomst ga je in gesprek met universitair hoofddocent Shelley van der Veek over haar ervaringen met onderzoek binnen het Instituut Pedagogische Wetenschappen.

Onderzoek naar eetgedrag

Shelley van der Veek doet onderzoek naar het bevorderen van gezond eetgedrag vanaf de allereerste hapjes voeding die baby’s krijgen. Tijdens deze ‘Meet the researcher’ bijeenkomst neemt ze je mee in het onderzoek dat ze hier de laatste jaren naar heeft gedaan. Hoe verleid je je peuter om iets te eten waar hij geen zin in heeft? En hoeveel invloed kunnen ouders daar eigenlijk op uitoefenen?

Shelley vindt het ook belangrijk dat wetenschappelijke kennis over wat werkt en wat niet werkt bij ouders thuis terecht komt. Maar hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar? Wil je hier meer over weten (en wat hilarische videovoorbeelden van eigenzinnige peuters aan tafel zien), kom dan vooral naar de volgende ‘Meet the researcher’ bijeenkomst!

Wil je ook bij deze Meet the Researcher-bijeenkomst aanwezig zijn?

Meld je dan nu aan!
Shelley van der Veek

Over Shelley van der Veek

Shelley van der Veek werkt sinds 2013 als universitair docent bij het instituut Pedagogische Wetenschappen van de Universiteit Leiden. Zij studeerde in 2005 af in de klinische en gezondheidspsychologie (cum laude) aan dezelfde universiteit. Van 2006 tot 2012 verrichtte zij haar promotieonderzoek bij het AMC en de Bascule, academisch centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie, waar zij ook klinisch werk verrichtte.

Meer over Shelley van der Veek ››