Cursus | Workshop

2333 AK Leiden
Zaal
5A42

Op 26 februari is een workshop over antropologie en manifesten. Een manifest is een openbare verklaring die streeft naar een betere wereld, vaak gebaseerd op de behoeften, hoop en strijd van een specifieke gemeenschap of activiteit. In eenvoudige bewoordingen is het een manier om actief de verandering te realiseren die je graag in de wereld wilt zien. Daarnaast heeft een manifest ook een creatieve kant, waarbij het fungeert als een brug tussen schrijven, tekenen, zine- en stickerkunst, en designpraktijken.

CADS medewerkers en studenten zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze workshop en samen te ontdekken hoe manifesten kunnen bijdragen aan maatschappelijke reflectie.

De workshop

Deze workshop is in het Engels, meer informatie is te vinden op de Engelstalige eventpagina

Wil je meedoen? Registreer je via de knop.

Register