Cursus

Wijnhaven
Turfmarkt 99
2511 DP Den Haag

Er komt er een moment in je studententijd dat je in de volgende fase terecht komt: je gaat aan het werk. Traineeships bieden een waardevolle brug om deze overgang op een leerzame manier te maken: je kan je persoonlijk blijven doorontwikkelen en ontdekken wat je leuk vindt terwijl je werkervaring opdoet. Win-win dus! Ga jij op dinsdag 5 maart het gesprek aan en al speed-datend op zoek naar een traineeship die bij jou past?

Speeddaten met Traineeships > meer informatie

Om beter te weten welke mogelijkheden jij hebt na je studie, bieden we een mogelijkheid om met echte bedrijven in gesprek te gaan! Stel je vragen en verdiep je in de traineeshipmogelijkheden binnen de arbeidsmarkt. Van 17.00 - 19.00 uur ontmoet je in diverse rondes verschillende potentiële werkgevers uit sectoren als IT, onderwijs, duurzaamheid, overheid, consultancy, veiligheid en finance. Rond 19.00 uur sluiten we de avond gezellig af met een drankje op de aansluitende netwerkborrel.

Kosten
Voor dit evenement vragen wij een bijdrage van €3 dit is inclusief drankje tijdens de netwerkborrel!

Meer weten over de bedrijven die komen? Klik hier.

€3.00

Meer weten & Aanmelden