Studentenwelzijn

Well-Being Moment: Spring Wisdom Walk

woensdag 20 maart 2024
Den Haag (11:00) en Leiden (15:00)
Bezoekadres
Startpunt Den Haag: Centraal station (bij de piano) | Startpunt Leiden: Ingang Station Leiden Lammenschans

De natuur in tijdens de Wisdom Walk

Wandelen in de natuur ontspant, maakt creatief en gelukkig. Ga op een reis van zelfontdekking met de Wisdom Walks. Deze serie, die begint met het voorjaar, biedt studenten een unieke kans om in contact te komen met zichzelf, medestudenten en de natuur om hen heen. Neem deel aan deze kleinschalige en doelgerichte wandeling die gericht is op persoonlijke groei, mindfulness en het bevorderen van verbindingen. Doe mee en maak gebruik van de transformerende kracht van de natuur!

De wandelingen worden georganiseerd door Nature Academy. Je zal in stilte genieten van de natuur en aan de hand van vragen het gesprek met anderen aangaan. Er wordt zowel in Leiden als in Den Haag een wandeling georganiseerd. In Den Haag wandelen we door het 'Haagse Bos' en in Leiden vindt de wandeling plaats in het 'Polderpark Cronesteyn'. Meld je aan om jouw plekje veilig te stellen! Vol=vol.

Wandel in Den Haag of Leiden

Je kunt op twee locaties deelnemen aan de Wisdom Walk.

Wisdom Walk Den Haag

Starttijd: 11:00
Startpunt: Den Haag Centraal station (bij de piano)

Inschrijven kan via het inschrijfformulier.

Wisdom Walk Leiden

Starttijd: 15:00
Startpunt: Ingang Station Leiden Lammenschans

Inschrijven kan via het inschrijfformulier.