Debat

2311 BD Leiden
Zaal
0.28

Ben je klaar om de toekomst van je faculteit mee vorm te geven? Mis dan niet het aanstaande verkiezingsdebat voor de faculteitsraad, een unieke kans waar de verschillende lijsttrekkers met elkaar in gesprek te gaan en hun standpunten toelichten. Dit is jouw moment om vragen te stellen, je zorgen te uiten en te ontdekken welke visies het beste aansluiten bij jouw idealen voor de universiteit. Zo bereid je je goed voor om je stem uit te brengen tijdens de verkiezingen op 22 t/m 25 april.

Dit debat biedt een podium aan de verschillende studentenpartijen om hun visie te presenteren en te verdedigen, zodat jij een weloverwogen keuze kunt maken. Jouw stem is cruciaal in het bepalen van de richting die onze faculteit op gaat. Daarom nodigen we alle studenten uit om deel te nemen aan dit evenement.

Of je nu gepassioneerd bent over onderwijsinnovatie, diversiteit en inclusie, studentenwelzijn of duurzaamheid, het verkiezingsdebat is de perfecte gelegenheid om de kandidaten uit te dagen en te zorgen dat jouw stem gehoord wordt. Laten we samen werken aan een faculteit die iedereen vertegenwoordigt en inspireert.

Het debat is alleen toegankelijk voor studenten. Alle studenten van de faculteit Geesteswetenschappen zijn welkom, aanmelding is niet nodig.