Wintercursus Learning My Way - de ongebaande weg

21 december 2022

Visievorming op je toekomst en professionele carrière - voor masterstudenten FdR

Bijna klaar met je masteropleiding en vraag je je af hoe verder hierna? Twijfelend over je vervolgopleiding of werk? Wat past eigenlijk het best bij jouw interesses en gedroomde toekomst?

Van vrijdag 27 januari tot en met vrijdag 3 februari organiseert de rechtenfaculteit de wintercursus: Learning My Way – de ongebaande weg.

Wat is Learning My Way - de ongebaande weg?

Learning My Way is een wetenschappelijk gefundeerd coachingstraject met workshops waarin je meer inzicht krijgt in je eigen drijfveren en kwaliteiten. Je leert hoe je gemakkelijker keuzes maakt rond jouw eigen ontwikkeling en koers.

Wat levert het je op?

• Meer inzicht in je eigen drijfveren en kwaliteiten;
  • Makkelijker keuzes leren maken over  je eigen ontwikkeling (studie, extracurriculaire activiteiten, arbeidsmarkt);
  • Dat er meerdere wegen leiden naar jouw gewenste toekomst.
  • Bij afronding van de wintercursus krijg je een certificaat dat je op je CV kan vermelden als persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Voor wie is het traject?

De wintercursus is bedoeld voor Nederlandstalige masterstudenten:  of je al enigszins een plan hebt voor de toekomst of juist nog niet zo goed weet wat je wilt.

Hoe ziet het programma eruit?

De cursus heeft een tijdbeslag van ongeveer 20 uur en bestaat uit drie seminars met online voorbereiding, een persoonlijk coachingsgesprek en een speeddate-seminar met alumni. Je gaat gericht in gesprek met alumni over hun weg naar en op de arbeidsmarkt.

Aanmelden

De cursus is al drie maal eerder aangeboden en werd beoordeeld met een gemiddeld rapportcijfer van een 8.5! Aanmelden kan tot uiterlijk maandag 23 januari 09:00 uur. Er is plek voor maximaal 35 deelnemers, dus wees er snel bij.

Meer informatie

Lees meer informatie en het volledige programma van Learning My Way - De ongebaande weg.