Onderwijs, Sociaal, Onderzoek

Reminder: Vul de Nationale Studenten Enquête 2023 in!

13 februari 2023

Onlangs ben je via de mail uitgenodigd om de Nationale Studenten Enquête in te vullen. Om ervoor te zorgen dat de enquête betrouwbare resultaten oplevert waar opleidingen mee aan de slag kunnen, is het belangrijk dat het responspercentage zo hoog mogelijk is. Op 9 februari had 20,93 procent van de studenten van Universiteit Leiden de NSE ingevuld. Jij nog niet? Doe het alsnog vóór 13 maart 2023!

Respons per faculteit dusver

Verbeteren

De resultaten van deze enquête worden gebruikt voor de website studiekeuze123.nl, maar veel belangrijker is dat de feedback wordt gebruikt om de studies en studentenfaciliteiten van de Universiteit Leiden te verbeteren.

Prijzen
Als je meedoet maak je kans op mooie prijzen zoals een Macbook, noise-cancelling headphones of een bol.com bon. Bovendien steun je met je deelname het Center for Human Rights in Iran (CHRI). Want voor elke ingevulde enquête doneert de universiteit €0,25.