Sociaal

Save the date: We are Science Week | 8-12 mei

31 maart 2023

Zet 'm in je agenda: de We are Science Week! Van maandag 8 t/m vrijdag 12 mei 2023 kun je een programma vol leuke en gezellige activiteiten verwachten op de campus.

Als faculteit vinden we het belangrijk dat we naast werk en studie ook plezier met elkaar hebben. Tijdens de We are Science Week krijg je daarom volop de kans om leuke activiteiten met elkaar te ondernemen en elkaar te ontmoeten.

We kunnen alvast verklappen dat er tijdens deze ook weer een editie van de Beat the Professor PubQuiz zal zijn! Houd dinsdagavond 9 mei vrij als jij een poging wil wagen om de trofee mee naar huis te nemen.

Het volledige programma van de We are Science Week wordt half april bekend gemaakt. Houd je e-mail en onze Instagram in de gaten voor aankondigingen over het programma en wanneer de aanmelding voor de pubquiz opent!