Gezocht: student voor het voorlichtingsteam Natuurkunde

17 april 2023

Lijkt het je leuk om ons te helpen bij de PR van de studie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Ter ondersteuning van het voorlichtingsteam van Natuurkunde zoeken we een nieuwe studentambassadeur. De aanstelling is voor 4 uur p/w (september t/m juni).

Werkzaamheden

• Samen met de opleiding en afdeling Communicatie & Marketing van de faculteit, zijn de studenten onderdeel van het voorlichtingsteam van de bacheloropleiding.
  • De studenten zijn verantwoordelijk voor de organisatie van voorlichtingsactiviteiten zoals bijvoorbeeld Open Dagen, meeloopdagen, proefstudeerdagen, schoolbezoeken en andere voorlichtingswerkzaamheden.
  • De studenten zijn het eerste aanspreekpunt richting de afdeling Communicatie en leveren relevante informatie op tijd aan.
  • De studenten leveren een bijdrage aan evaluatiemomenten met de opleiding en de afdeling Communicatie.

Profiel

• Bij voorkeur aankomend tweedejaarsstudent.
  • Je kunt zelfstandig werken, bent organisatorisch sterk en neemt initiatief.
  • Je bent communicatief en hebt een proactieve werkhouding.
  • Je vindt het leuk om te presenteren en scholieren te informeren over de opleiding zodat ze de juiste studiekeuze maken.
  • Je vindt het leuk om te organiseren.
  • Je bent een teamspeler: in overleg met de andere studentvoorlichters pakken jullie zelfstandig taken op. Er zijn ook gezamenlijke activiteiten met het voorlichtingsteam van de opleiding Sterrenkunde. Goede onderlinge afstemming is daarom belangrijk.
  • Je plant het aankomende studiejaar geen langdurige activiteiten in het buitenland.

Aanstelling

Het dienstverband loopt van september tot en met juni. Het volgende jaar krijg je bij goed functioneren opnieuw een contract dat loopt van 1 september 2024 t/m 30 juni 2025.

Wij bieden

• Een leuke, afwisselende baan die een mooie aanvulling vormt op je studie
  • Een dienstverband voor een periode van 10 maanden (1 september t/m 30 juni) voor 4 uur per week (de uren kunnen per week sterk variëren)
  • Aanstelling als voorlichter via Jobmotion

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met Manon van Ette via manon@physics.leidenuniv.nl of de huidige studentvoorlichters via ambasnat@science.leidenuniv.nl.

Solliciteren

Stuur voor 1 mei 2023 je motivatiebrief en cv naar Manon van Ette via manon@physics.leidenuniv.nl