Sociaal

Meld je aan als vrijwilliger voor EL CID 2023!

23 juni 2023

Studeer jij aan de Universiteit Leiden en heb jij zin om je aankomende zomer in te zetten om nieuwe studenten wegwijs te maken in jouw stad, studie- en studentenleven? Of wil je als ouderejaarsstudent nog eens terug naar dat fantastische EL CID-gevoel?

Schrijf je in als crewlid of mentor voor de EL CID 2023 en draag bij aan een fantastische EL CID-week, van maandag 14 tot vrijdag 18 augustus.

Aanmelden

Zin om een groep aankomende studenten op sleeptouw te nemen, biertjes te tappen, met een busje door Leiden crossen en tegelijkertijd nieuwe vrienden maken? Meld je hieronder aan via de website van EL CID.

Opgeven als vrijwilliger

Meer informatie

Voor meer informatie over de verschillende soorten vrijwilligers, kun je op verschillende plekken terecht Je kunt de EL CID volgen op Instagram, een mailtje sturen met jouw vragen of de website bezoeken.