Gezocht: studentleden opleidingscommissie (OC)

11 september 2023

We zijn op zoek naar nieuwe studentleden voor de Opleidingscommissie (OC) voor het jaar 2023-2024. Studentleden in de Opleidingscommissie worden voor en door hun medestudenten gekozen.

Wil jij graag vanuit het perspectief van studenten bijdragen aan ons onderwijs? Stel je dan tussen dinsdag 12 en uiterlijk zondag 24 september kandidaat voor de Opleidingscommissie! De verkiezingen vinden plaats van 4 tot en met 8 oktober 2023.

Wat doet een Opleidingscommissie?

De Opleidingscommissie (OC) staat voor de kwaliteit van de opleiding. De OC behandelt klachten van studenten, stelt op basis van vakevaluaties een rapport op, bespreekt verbeterpunten en denkt mee over de onderwijs- en examenregeling. De OC kan over alles wat met het onderwijs te maken heeft adviseren aan het Opleidingsbestuur en het Faculteitsbestuur. In de OC zitten zowel studenten als docenten van de opleiding.

Waarom zou ik me aanmelden?

• Je wil een stem zijn voor de studenten van je opleiding.
  • Goed te combineren met je studie (gem. 4 uur per maand).
  • Je krijgt professionele trainingen om je goed voor te bereiden op je taken.
  • Je krijgt een vergoeding van 300 euro per jaar voor deze werkzaamheden.
  • Je bent actief in het verder verbeteren van je opleiding.
  • Je doet kennis en ervaring op waarmee je jezelf ook ontwikkelt.
  • Je krijgt een certificaat voor je werkzaamheden.
  • Je bouwt een netwerk op.
  • Het staat goed op je CV!

Interesse?

Stel je dan kandidaat door uiterlijk zondag 24 september het formulier in te vullen!

Klik hier om je kandidaat te stellen

Voor vragen over de werkzaamheden kun je ook altijd even contact opnemen met een van de leden van de OC. Wie de leden van de OC dit jaar waren, vind je in de database.