Meld je nu aan voor de Master Honours Classes & Challenges (semester 1)

25 september 2023

Ben jij een gemotiveerde master- of bachelorstudent? En ben je op zoek naar een extra uitdaging? Overweeg eens om een van onze Master Honours Classes of Challenges te volgen: diepgaande, extracurriculaire vakken georganiseerd door de Honours Academy!

Master Honours Classes & Challenges zijn interdisciplinair, kleinschalig en behandelen complexe wetenschappelijke en maatschappelijke kwesties. Je kunt je aanmelden indien je gemotiveerd bent om een extracurriculair vak te volgen.

Je ontvangt een certificaat en de Honours Class of Challenge wordt opgenomen op je diplomasupplement wanneer je het succesvol afrondt.

Classes & Challenges in het eerste semester

In het eerste semester kun een van deze drie Master Honours Classes & Challenges volgen:

Om de kleinschalige aard van de vakken te behouden, is er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Daarom kun je per academisch jaar maar een Master Honours Class or Challenge volgen.

Aanmelding

Je kunt je nu aanmelden voor een Master Honours Class of Challengee in het eerste semester. Aanmeldingen sluiten op zondag 15 oktober om 23:59u. We zien uit naar je aanmelding!

Heb je vrage n over de Master Honours Classes & Challenges? Stuur dan een email naar maclasses@ha.leidenuniv.nl.