Vote for the new student-members of the Programme Committee CADS

18 september 2023

Deze week kun je stemmen op de nieuwe studentleden van de CADS Opleidingscommissie! Stemmen is heel belangrijk, omdat deze studenten jullie vertegenwoordigen in vergaderingen waar de kwaliteit van de vakken, examenregelingen en andere zaken met betrekking tot de opleiding worden besproken. Als je input hebt over de opleiding, kun je bij deze studenten terecht.

Je mag alleen stemmen op een vertegenwoordiger van je eigen studiejaar. Stem niet op vertegenwoordigers van andere jaren.

Meer informatie over de kandidaten vind je zodra je op onderstaande link klikt om te stemmen:

CADS Bachelor jaar 2: slechts één kandidaat, automatisch verkozen. Tweedejaars studenten kunnen niet stemmen.

Deadline 22 September 2023

Stemmen kan tot aanstaande vrijdag, 22 september 2023, 17:00 uur.

Voor vragen over het proces kun je terecht bij Pablo Pandocchi, Student lid van het Instituutsbestuur CADS.