Veiligheid

In nood in het buitenland? Extern noodnummer universiteit tijdelijk gewijzigd

17 oktober 2023

Verblijf je vanwege je studie of voor je werk aan de Universiteit Leiden in het buitenland en ben je in nood? Of ben je wel in Nederland, maar bevind je je niet in een van de universitaire gebouwen? In verband met een technische storing is het externe noodnummer van de universiteit (+31 71 527 6666) op dit moment niet bereikbaar. Wil je hulp inroepen? Bel het vervangende noodnummer: +31 32 033 1343 (24 uur per dag bereikbaar, ook voor studenten en medewerkers die in het buitenland verblijven). Let op: dit nummer is alleen vanaf een mobiele telefoon bereikbaar.

We doen er alles aan om te zorgen dat je ons snel weer kunt bereiken via het gebruikelijke noodnummer. Onze excuses voor het ongemak.

Intern alarmnummer gewoon bereikbaar

Bevind je je in een gebouw van de Universiteit Leiden en heb je hulp nodig? Dan dien je het interne alarmnummer van het betreffende gebouw te bellen. Dit nummer verschilt per locatie en staat op een gele sticker op elke werktelefoon. Buiten kantooruren is het alarmnummer altijd +31 71 527 4444.