Onderwijs, Onderzoek

Start je carrière met een stage in Silicon Valley

9 oktober 2023

Ben jij op zoek naar een stage in 2024 om je carrière een kickstart te geven? Internships in the Valley biedt getalenteerde master- en PhD-studenten de kans om stage te lopen bij innovatieve startups en bedrijven in Silicon Valley in San Francisco, de Verenigde Staten.

Wat biedt deze stage?

• Een programma dat studenten helpt een geschikte stageplek te vinden in Silicon Valley, de Verenigde Staten;
  • Ondersteuning bij visumaanvragen en voorbereidingen voor vertrek;
  • Lokale netwerkevenementen gedurende de stage.

Live info event en Q&A op 31 oktober (online)

Als je geïnteresseerd bent in de kans om jouw carrière te starten in Silicon Valley, neem dan deel aan het live info event op 31 oktober. Je kunt vragen stellen aan verschillende personen en organisaties, waaronder:

• Alumni van het programma
  • Bedrijven uit de Verenigde Staten
  • De Netherlands America Foundation
  • De consul-generaal van het Nederlands consulaat in San Fransisco

Aanmelden kan via Eventbrite.

Interesse?

Ben je een masterstudent of promovendus aan de universiteit of korter dan een jaar geleden afgestudeerd en ben je geïnteresseerd in een stage in Silicon Valley? Je kunt je tot 20 november 2023 inschrijven via de website van Internships in the Valley via onderstaande button. Ook vind je hier meer informatie en een overzicht van de deelnemende bedrijven.

Website Internships in the Valley