Onderwijs, Onderzoek

Meet the researcher bijeenkomst met Mitch van Geel op maandag 11 maart 2024

4 maart 2024

Schrijf je nu in!

Op maandag 11 maart a.s. van 13:15 u tot 14:45 u kun je weer een 'Meet the Researcher'-bijeenkomst bijwonen!  Tijdens deze bijeenkomst ga je in gesprek met Universitair Hoofddocent Mitch van Geel. Mitch doet onderzoek naar pesten. Tijdens deze ‘Meet the researcher’ bijeenkomst neemt hij je mee in het onderzoek dat hij hier de laatste jaren naar heeft gedaan.

Veel jongeren krijgen met pesten te maken, maar wat zegt onderzoek precies over (cyber)pesten? En levert onderzoek ons aanwijzingen om pesten te kunnen voorkomen en verminderen?

Kom je ook naar deze Meet the Researcher-bijeenkomst?

Meld je dan nu aan!

Doelgroep: studenten Pedagogische Wetenschappen in Leiden
Datum: maandag 11 maart 2024
Tijd: 13:15 tot 14:45 uur
Locatie: SB.11

Na afloop kun je samen met Mitch en de andere aanwezigen een drankje drinken en nog napraten over wat er verteld is.

Over Mitch van Geel

Mitch van Geel werkt als universitair hoofddocent bij de programmagroep Forensische gezinspedagogiek en jeugdhulpverlening aan het Instituut Pedagogische Wetenschappen van de Universiteit Leiden. Hij studeerde in 2006 af aan de Universiteit van Amsterdam en promoveerde in 2009 aan de Universiteit Leiden.

Meer over Mitch van Geel ››